Τον προσεχή Φλεβάρη συμπληρώνονται 3 χρόνια από την πρεμιέρα του The Grand Budapest Hotel και, όπως έχει γίνει γνωστό, η νέα ταινία του Γουές Άντερσον βρίσκεται ήδη στα σκαριά. Ο αγαπημένος Γουές θα δοκιμάσει για δεύτερη φορά την τύχη του στο είδος του animation, μετά το εξαιρετικό Fantastic Mr. Fox (2009). Αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα για το νέο πόνημα του Άντερσον είναι ότι θα βασίζεται στη δημοφιλή τεχνική του stop-motion, καθώς και το ότι θα διαθέτει ένα πλουσιότατο καστ από «φωνές».
Ένα καστ που έγινε ακόμη πλουσιότερο πριν λίγο καιρό, όταν ο Μπιλ Μάρεϊ ανακοίνωσε την -αναμενόμενη, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς- παρουσία του, στο πλευρό των Τζεφ Γκόλντμπλουμ, Μπομπ Μπάλαμπαν, Έντουαρντ Νόρτον και του -πρωτοεμφανιζόμενου σε ταινία του Άντερσον- Μπράιαν Κράνστον. Από εκεί και πέρα, τα μόνα επιπλέον στοιχεία που έχουν έρθει στο φως για τη νέα ταινία του Γουές είναι τα εξής δύο: α) ότι η βασική παρέα των ηρώων θα είναι σκύλοι και β) ότι το βασικό στόρι θα αντλεί έμπνευση από ιαπωνικές ρίζες, όπως επιβεβαίωσαν τόσο ο Μάρεϊ όσο και ο Γκόλντμπλουμ.
Μέχρι πάντως να δούμε στις σκοτεινές αίθουσες το δεύτερο animation του Άντερσον, θα αρκεστούμε στο διάρκειας (σχεδόν) 4 λεπτών φιλμάκι – διαφημιστικό σποτ που σκηνοθέτησε για λογαριασμό της σουηδικής εταιρείας ένδυσης H&M. Το Come Together αποτελεί το κεντρικό σποτ της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της εταιρείας, έχει ως πρωταγωνιστή τον Έιντριαν Μπρόντι και φέρνει αναπόφευκτα στο νου το Darjeeling Limited, καθώς εκτυλίσσεται σε ένα τρένο που πραγματοποιεί, με καθυστέρηση, το χριστουγεννιάτικο δρομολόγιό του.
Σε αυτό το σημείο, να υπενθυμίσουμε ότι δεν πρόκειται για την πρώτη εμφάνιση του Άντερσον στον χώρο της διαφήμισης, καθώς έχει ήδη σκηνοθετήσει διαφημιστικά σποτ για λογαριασμό της Prada, της American Express, της AT&T, του IKEA και της Stella Artois κ.α. Ευθύς αμέσως, απολαύστε το Come Together, καθώς και μπόλικες από τις προηγούμενες δουλειές του Γουές στον χώρο της διαφήμισης: