Αγκαλιάζοντας μελαγχολικά τη «μεταφεστιβαλική» ατμόσφαιρα της πόλης μας, συνεχίζουμε τη βόλτα μας στις νέες σειρές της αμερικανικής τηλεόρασης περνώντας στο επόμενο ζευγάρι. Όσο φεστιβαλιστίκατε, φεστιβαλιστίκατε. Στο χαζοκούτι τώρα.
Go On
Τι παίζει : Ελαφρώς διαταραγμένος παρουσιαστής ραδιοφωνικής αθλητικής εκπομπής χάνει τη γυναίκα του σε τροχαίο και αναγκάζεται από τους παραγωγούς του να συμμετάσχει σε γκρουπ ψυχολογικής υποστήριξης για ανθρώπους που διαχειρίζονται καταστάσεις απώλειας. Ο ίδιος θεωρεί ότι είναι μια χαρά, όσο γίνεται δηλαδή μιας και πρόκειται για τύπο υπερφίαλο, αλαζόνα, νάρκισσο, επιφανειακό, κακομαθημένο και υποχόνδριο. Και όλα αυτά πριν το ατύχημα. Τα υπόλοιπα μέλη του γκρουπ, φυσικά, δεν μπορεί να είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Ποιος παίζει : Ο Matthew Perry. Ο Chandler από το Friends μεγάλωσε για τα καλά και μετά από ένα κάρο χαζομάρες και την ενδιάμεση ωραία φάση με τον Bruce Willis επιτέλους επιλέγει έναν ρόλο που αξίζει τον κόπο. Ο Perry κυριαρχεί στη σειρά στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Ryan King, ενώ χειρίζεται με άνεση τη χαρμολύπη και την κοινωνική αμηχανία που πλημμυρίζει το χαρακτήρα του μετά την απώλεια της γυναίκας του. Δίπλα του, ο σταθερά συμπαθής John Cho, που έγινε γνωστός από τη σειρά ταινιών Harold & Kumar και συμμετείχε πρόσφατα στο ανεκδιήγητο ριμέικ του Total Recall του Len Wiseman (Γιατί, Bryan Cranston; ΓΙΑΤΙ;). Ακόμα, η Laura Benanti ως η ψυχολόγος του γκρουπ που, για να τα λέμε όλα, δεν ξέρει ακριβώς τι κάνει, καθώς και η προσωπική συμπάθεια Tonita Castro, η στρουμπουλή λατίνα θεία που έχει παίξει τον ίδιο και απαράλλαχτο ρόλο (της οικιακής βοηθού με τα σπαστά αγγλικά) τόσο στο παλιό, καλό, με Charlie Sheen Two and A Half Men, όσο και στο επικό The League, την καλύτερη ίσως κωμωδία από αυτές που «τρέχουν» τη δεδομένη στιγμή στην αμερικανική τηλεόραση. Τέλος, την παράσταση κλέβει ο Brett Gelman ως Mr. K, μέλος του γκρουπ και κυριούλης με σοβαρά ζητήματα, όχι αστεία, ένας από τους πιο creepy και καθολικά ξεκαρδιστικούς ρόλους της χρονιάς.
Συν : Όλοι περιμέναμε μια ακόμα περίπτωση που ένα πρώην μέλος των Friends παίζει από την αρχή το ρόλο του στην υπερεπιτυχημένη σειρά της περασμένης δεκαετίας. Μπα. Το Go On εκπλήσσει ευχάριστα συνδυάζοντας την κωμωδία με το ψυχοπλάκωμα, χωρίς ωστόσο να μπαίνει σε επικίνδυνες για κωμική σειρά ατραπούς και να εξασφαλίζει πάντα ένα αισιόδοξο μήνυμα για φινάλε. Ο Perry είναι απολαυστικός, το χαβαλέ δεδομένο και η χημεία του με τις υπόλοιπες περιπτωσάρες του γκρουπ σπάνια. Η σειρά είναι αβίαστα αστεία και δεν εξαντλείται στην προσπάθεια να γελάσει το κοινό.
Μείον : Η συγκέντρωση ομάδας weirdos σε έναν χώρο, εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους και με φαινομενικά κανένα σημείο επαφής δεν είναι καινούργια, είναι κοπιαρισμένη από το Community. Τέλος πάντων, μιας και παρθενογένεση δεν υπάρχει πια, θα το αφήσω να περάσει έτσι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα και ίσως και το μόνο είναι η αργή εξέλιξη της πλοκής και η σχετική έλλειψη ανανέωσης καταστάσεων και συμπεριφορών. Η σειρά έχει βρει παλμό από την αρχή και βασίζεται στην πεπατημένη για τα πρώτα 7 επεισόδια, ωστόσο στη συνέχεια θα πρέπει να βρει πρόσθετους χαρακτήρες, νέα αστεία και να ανακατέψει λίγο την πλοκή για να αποφύγει να βουλιάξει στη βαρεμάρα και τη μετριότητα.
Ετυμηγορία : Από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, η καλύτερη νέα κωμωδία της σεζόν. Αξίζει τον κόπο, και σιγά τον κόπο δηλαδή, νεράκι βλέπεται το επεισόδιο…
Το trailer του Go On
Revolution
Τι παίζει : Το πολυαναμενόμενο νέο πόνημα του δημιουργού του Lost, J. J. Abrams και του σεναριογράφου του Supernatural, Eric Kripke. Σε μια δυστοπία του εγγύς μέλλοντος, κάθε μορφής ηλεκτρισμός εξαφανίστηκε από τον κόσμο μέσα σε ένα βράδυ εξ αιτίας ενός μυστηριώδους black out και πλέον οι άνθρωποι ζουν σε μικρές κοινωνίες, με το τοπίο να περιλαμβάνει άδειες μεγαλουπόλεις, εγκληματίες που λυμαίνονται ανενόχλητοι τεράστιες περιοχές, πολιτοφυλακή που δρα ανεξέλεγκτη κάτω από τις οδηγίες ενός παράφρονα που προσπαθεί να βρει τη λύση και να «ανάψει πάλι τη φώτα» για να αποκτήσει τη δύναμη να κυβερνήσει την Αμερική και άλλες μικρές, χαρούμενες ιστορίες. Την ίδια στιγμή, δε λειτουργεί τίποτα απολύτως. Οχήματα, υπολογιστές, τηλέφωνα. Η Charlie Matheson είναι η νεαρή κόρη του τύπου που φαίνεται πως ήξερε πολλά για το τι προκάλεσε το black out και τώρα θα πρέπει να αναζητήσει τον θείο της, πρώην ειδικοδυναμίτη, σκληρό τύπο και γενικότερα νίντζα για να τη βοηθήσει να πάρει πίσω τον αδερφό της, που οι κακοί πολιτοφύλακες απήγαγαν από το χωριό της, αφού σκότωσαν τον πατέρα της. Η δε μάνα της, ήδη νεκρή. Καλό κορίτσι, αλλά άτυχο.
Ποιος παίζει : Καθώς όπως έλεγε και ο Τζίμης Πανούσης εμείς οι Έλληνες έχουμε απλωθεί στον πλανήτη σαν μικρόβιο, στον πρωταγωνιστικό ρόλο της Charlie έχουμε ένα δικό μας παιδί! Η Tracy Spiridakos είναι μια οπτασία και δε χορταίνεις να τη βλέπεις. Δυστυχώς, χορταίνεις γρήγορα να την ακούς, μιας και δεν τα λέει με τίποτα. Εντάξει, όχι ότι είναι και σαν την Βίκυ Καγιά, αλλάζει και μια – δυο εκφράσεις στη διάρκεια της σειράς, αλλά ας πούμε ότι δεν είναι ακόμα έτοιμη να ερμηνεύσει Μήδεια. Για να πω και του στραβού το δίκιο, βέβαια, οι διάλογοι είναι τόσο κακογραμμένοι που και την Παξινού να κουβαλούσε ο Abrams δουλειά δε θα γινόταν. Στο ρόλο του υπερήρωα θείου ο κατά τα άλλα συμπαθής Billy Burke θέλει αλλά δεν μπορεί, ενώ ο David Lyons ως στρατηγός Monroe προσπαθεί να παίξει τον κακό αλλά είναι λιγότερο ψαρωτικός και από τον Stewie στο Family Guy. Μοναδική αχτίδα ταλέντου στη σειρά ο εξαιρετικός Giancarlo Esposito, ο τεράστιος Gustavo Frings του Breaking Bad που προφανώς ήταν υπό την επήρεια ουσιών όταν δέχτηκε να συμμετάσχει σε ΑΥΤΟ το σενάριο και για κάποιο παράξενο λόγο παίζει πάλι δεύτερο ρόλο, ενώ υποκριτικά απέχει παρασάγγας από τους συμπρωταγωνιστές του. Ο μόνος που στέκεται δίπλα του είναι ο αγαπημένος Mark Pellegrino, ο Lucifer του Supernatural και, κυρίως, ο Jacob του Lost, που επίσης η σειρά μέχρι στιγμής φροντίζει να θάψει καθώς εμφανίζεται συνολικά ένα δεκάλεπτο στα πρώτα 6 επεισόδια.
Συν : Δυσκολεύομαι. Καλή ιδέα σεναριακά, πολύ πολύ κακή υλοποίηση. Υπάρχει δράση, ας πούμε δηλαδή, υπάρχει μεγάλο prospect όσον αφορά την ιστορία και τα ικανά χέρια του Kripke που, αν μπορεί κάποιος να σώσει την κατάσταση, αυτός είναι, ενώ το μόνο που γλιτώνει τη σειρά από το «κόψιμο» είναι μέχρι στιγμής το τεράστιο hype που δημιούργησε και η άρνηση των ανθρώπων να παραδεχτούν ότι αυτό που περίμεναν τόσον καιρό από δύο διάσημους δημιουργούς είναι στα αλήθεια τόσο, μα τόσο κακό.
Μείον : Εδώ δε δυσκολεύομαι καθόλου. Παιδιάστικοι διάλογοι, τραγελαφικό καστ για τέτοιο project, ρηχοί και μονοδιάστατοι χαρακτήρες, πλοκή που στροφάρει μόνο λόγω των παντελώς ηλίθιων επιλογών των πρωταγωνιστών σε κάθε σεναριακό σταυροδρόμι και, κυρίως, μια απέραντη απογοήτευση για μια σειρά που όλοι περίμεναν ως το μεγάλο hit της σεζόν και δεν μπόρεσε να δικαιώσει τις προσδοκίες ούτε στο ελάχιστο. Αρχίζω να πιστεύω ότι ο Abrams μάλλον είναι ψιλοάσχετος και ακόμα και την ιδέα για το Lost από κάπου την αντέγραψε, απλά δεν πρόλαβε να την αντιγράψει ολόκληρη και δημιούργησε αυτό το έκτρωμα στην εξέλιξη μιας σειράς που έμεινε στην ιστορία για το ότι άφησε περισσότερα αναπάντητα ερωτήματα και από το Matrix.
Ετυμηγορία : Ο μόνος λόγος να ασχοληθείς με το Revolution είναι αν ζεις σε ένα μέρος που εξ αιτίας ενός μυστηριώδους black out ο ηλεκτρισμός εξαφανίστηκε και δε λειτουργεί καμιά συσκευή, οπότε δεν έχεις να κάνεις και τίποτα άλλο. Δυστυχώς, δεν έχεις και τηλεόραση, άρα ούτε καν σε αυτή την περίπτωση. Όχι, όχι και πάλι όχι.
Το trailer του Revolution