Series Βραβεία Emmy 2012(ΙΙ)

28 Σεπτεμβρίου 2012 |

Βραβεία Emmy 2012(ΙΙ)

Έστω και με τη καθυστέρηση δύο ημερών λόγω τεχνικών ζητημάτων, μιας και τα προβλήματα του πρώτου κόσμου έκαναν την εμφάνισή τους στην ειδυλλιακή Μαγνησία με τα όποια διαδικτυακά θέματα, συνεχίζουμε την περιήγησή μας στα πρόσφατα ΕΜΜΥ και θα ασχοληθούμε σήμερα με τις κατηγορίες που αφήσαμε παραπονεμένες στο προηγούμενο κείμενο. Ξεκινάω με αμείωτο κέφι και χωρίς περαιτέρω χρονοτριβές.

Σκηνοθεσίας σε Δραματική Σειρά

Το τελευταίο επεισόδιο του δεύτερου κύκλου του Boardwalk Empire δεν ήταν απλά καλό, αλλά μας χάρισε μια εξαιρετική σκηνή λίγο πριν το τέλος, όταν όλα τα κομμάτια του παζλ μπήκαν στη θέση τους για τον Nucky Thompson και οδήγησαν σε ένα ανεπανάληπτο τετ α τετ, η κατάληξη του οποίου τον εδραίωσε διά παντός ως το απόλυτο αφεντικό της Atlantic City. Το κόβω εδώ για να μην μπλεχτώ με περισσότερα spoiler. Ο Tim Van Patten σκηνοθέτησε το συγκεκριμένο επεισόδιο και έφυγε από το Nokia Theater με το αντίστοιχο ΕΜΜΥ. Υπενθυμίζω ότι ο συγκεκριμένος κύριος έχει σκηνοθετήσει και επεισόδια του The Sopranos, οπότε ισόβιο ρισπέκτ. Άξιος και πάντα τέτοια.

Σεναρίου σε Δραματική Σειρά

Το Homeland σάρωσε, μη λέμε πάλι τα ίδια, και ήταν λογικό και επόμενο το πιλοτικό του επεισόδιο να κυριαρχήσει στη συγκεκριμένη  κατηγορία, μιας και ήταν αυτό που έβαλε σε κίνηση όλη την πλοκή που συνάρπασε εκατομμύρια θεατές και μετέτρεψε μια νέα σειρά σε κορυφαίο τηλεοπτικό γεγονός της σεζόν που πέρασε. Η ειδική ομάδα των Αμερικανών πεζοναυτών βρίσκει στο κρησφύγετο της Αλ Κάιντα στη Δαμασκό τον Nick Brody μετά από 8 χρόνια αιχμαλωσίας και η ατάκα «I’m an American» που βγαίνει πνιχτά από τα αφυδατωμένα χείλη του Damian Lewis προέρχεται καρφί από την πένα των Alex Gansa, Howard Gordon και Gideon Raff που μοιράστηκαν το βραβείο. Άξια λόγου και σεβασμού η παταγώδης αποτυχία του Mad Men, που στη συγκεκριμένη κατηγορία είχε τις 3 από τις 5 υποψηφιότητες αλλά πέτυχε το απόλυτο 0. Πρόκειται περί κατορθώματος, καθώς ακόμα και στο ΚΙΝΟ θα είχαν πάρει τουλάχιστον τα λεφτά τους πίσω, αλλά στο Nokia Theater έφυγαν με άδεια χέρια.

Β’ Ανδρικού Ρόλου σε Δραματική Σειρά

Ο Aaron Paul παίρνει από την Αμερική όλη την αγάπη που χρειάζεται και το πορτρέτο που έπλασε για τον Jesse Pinkman στο Breaking Bad του χάρισε άλλο ένα ΕΜΜΥ. Του αξίζουν όλα τα συγχαρητήρια του κόσμου, μιας και αυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι το ότι ο δημιουργός της σειράς Vince Gilligan σκόπευε να «σκοτώσει» το χαρακτήρα στο τέλος της πρώτης σεζόν, άλλαξε όμως γνώμη μετά την εκπληκτική ερμηνεία του Paul και την ανταπόκριση του κόσμου. Ο περσινός νικητής Peter Dinklage δύσκολα θα κέρδιζε για δεύτερη συνεχή χρονιά αν και είχε την ωραία ιδέα με τις πράσινες φωτιές στην κατάσταση πολιορκίας του Game of Thrones, ενώ ο μεγάλος αδικημένος της κατηγορίας δεν είναι άλλος από τον Giancarlo Esposito, ο οποίος θα έπρεπε να είχε κερδίσει καθώς μας χάρισε τον πιο πορωτικό «κακό» που θυμάμαι σε σειρά με τον ασύγκριτο Gus Fring, επίσης του Breaking Bad. Ο Esposito ήταν τόσο καλός που όχι μόνο στάθηκε σαν ίσος προς ίσο απέναντι στον Cranston στις σκηνές που είχαν επίκεντρο τον Χάιζενμπεργκ, αλλά ουσιαστικά κυριάρχησε σε κάθε σκηνή όπου συμμετείχε. Για όνομα του Θεού, με ανάγκασε να σκαλώσω στην οθόνη για κάνα πεντάλεπτο χωρίς καν να μιλάει, απλά να τον κοιτάζω να φοράει σιγά σιγά τη φόρμα του εργαστηρίου και να περιμένω το επικείμενο ξέσπασμα που προμήνυε το πάντα ψυχρό, ανέκφραστο πρόσωπό του. Αδικία.

Ο έπρεπε-να-είχε-κερδίσει-όπως-και-δήποτε Giancarlo Esposito σπεύδει να συγχαρεί πρώτος τον Aaron Paul

Β’ Γυναικείου Ρόλου σε Δραματική Σειρά

78 ετών και still kicking. Η Κόμισσα του Grantham στο Downtown Abbey κέρδισε μάλλον άνετα το βραβείο, αφού δε γίνεται να μην λατρεύεις τη Maggie Smith. Ξεκάθαρα. Η τεράστια Αγγλίδα ηθοποιός που έχει γυρίσει με πρόχειρους υπολογισμούς γύρω στις 3.847 ταινίες φώτισε με την παρουσία της τη μικρή οθόνη και στέρησε τη δυνατότητα για ένα βραβείο από 2 πολύ άξιες αντιπάλους, την εντυπωσιακή Christina Hendricks που στον τελευταίο κύκλο του Mad Men απογείωσε το ρόλο της Joan Harris και της αχώνευτης μεν, εξαιρετικής δε Anna Gun του Breaking Bad.

Σκηνοθεσίας σε Κωμική Σειρά

Το απόλυτο αφεντικό (και) των φετινών κωμικών σειρών Modern Family πήρε άλλο ένα ΕΜΜΥ για τη σκηνοθεσία του Steve Levitan στο τελευταίο επεισόδιο του 3ου Κύκλου με τίτλο Baby on Board. Η σειρά είχε άλλη μια υποψηφιότητα στη συγκεκριμένη κατηγορία και με δεδομένο ότι θεωρείται από τους Αμερικανούς ό, τι καλύτερο υπάρχει στο συγκεκριμένο είδος λόγω ποιότητας αλλά και διάρκειας (οι προσωπικές μου ενστάσεις είναι δεδομένες, πού είναι το Community κύριοι;) προφανώς κέρδισε και το ΕΜΜΥ, επικρατώντας υποψηφιοτήτων από σειρές όπως το Curb Your Enthusiasm και το Louie.

Σεναρίου σε Κωμική Σειρά

Κερδίσαμε! Ο μέγας θεούλης Louis C.K. πήρε το ΕΜΜΥ στη συγκεκριμένη κατηγορία για το σενάριο στο επεισόδιο Pregnant, το πρώτο του 2ου Κύκλου της σειράς Louie, όπου κυριαρχεί το περιστατικό με την προσπάθειά του να μεταφέρει εσπευσμένα την έγκυο αδερφή του στο νοσοκομείο, όταν αυτή αρχίζει να σφαδάζει από τους πόνους στη μέση της νύχτας. Εν τέλει το περιστατικό πήρε μια αναπάντεχη τροπή και ο αθυρόστομος κοκκινοτρίχης κωμικός το ΕΜΜΥ σπίτι του.

Είσαι μεγάλο παλικάρι. Louis C. K. λέμε.

Β’ Ανδρικού Ρόλου σε Κωμική Σειρά

Οι κωμικές σειρές κατάντησαν πάρα πολύ προβλεπόμενη υπόθεση, αν και μάλλον φτάσαμε στην υπερβολή με το Modern Family. Εντάξει, καλό, όχι κι έτσι. Στη συγκεκριμένη κατηγορία είχε τις 4(!) από τις 6 υποψηφιότητες, με τον Eric Stonestreet να κερδίζει – άξια, είναι η αλήθεια – τους ομόσταυλους Ty Burell, Ed O’Neill και Jesse Tyler Ferguson.

Β’ Γυναικείου Ρόλου σε Κωμική Σειρά

Μαντέψτε. Το Modern Family κέρδισε και εδώ, όπου είχε μόλις 2 υποψηφιότητες. Εν τέλει η Julie Bowen πήρε το βραβείο και μας άφησε με την απορία, καθώς αν η σειρά έχει 4 υποψηφιότητες στο Β’ Ανδρικού και 2 στο Β’ Γυναικείου, μάλλον δεν πρέπει να έχει πρωταγωνιστές…

Αφού ξεμπερδέψαμε λοιπόν με τα μεγάλα βραβεία, ας κάνουμε και μια εν τάχει αναφορά στις μικρότερες και λιγότερο προβεβλημένες, πλην εξίσου σημαντικές κατηγορίες. Ξεκινάω με τα ριάλιτι για να τελειώνω γρήγορα με τις αηδίες, όπου καλύτερο ριάλιτι της χρονιάς στην Αμερική αναδείχτηκε το The Amazing Race, ένα πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν σε μια μεγάλη κούρσα σε διάφορες χώρες τύποι όπως δύο δίδυμες αδερφές, ένας παλαίμαχος αθλητής του φούτμπολ και η γυναίκα του, δύο πρώην νικητές του Survivor και μερικοί αθλητές του snowboard. Από όλα έχει ο μπαχτσές και χαρά στο κουράγιο των Αμερικανών φίλων που ασχολούνται ακόμα, μιας και το πρόγραμμα διανύει την 19η σεζόν του. Όσο για το βραβείο του παρουσιαστή σε ριάλιτι, το σήκωσε ο Tom Bergeron του Dancing with the Stars. Τέλος, όσον αφορά τα τηλεοπτικά προγράμματα ποικίλης ύλης το ΕΜΜΥ πήγε στο The Daily Show with John Stewart, που επικράτησε των δύο Jimmy, του Fallon και του Kimmel.

Σε πιο σοβαρά ζητήματα τώρα, στην κατηγορία των Guest ρόλων, στις Δραματικές Σειρές το ανδρικό βραβείο πήγε στον σταθερά καλό Jeremy Davies για το ρόλο του Dickie Bennett στο Justified, ενώ το αντίστοιχο γυναικείο στην Martha Plimpton που ενσάρκωσε την Patti Nyholm στο The Good Wife. Όσο για τις Κωμικές Σειρές, οι νικητές ήταν ο Jimmy Fallon στο Saturday Night Live και η Kathy Bates για το Two And a Half Men.

Kαλύτερη μίνι σειρά ή ταινία αναδείχτηκε το εξαιρετικό Game Change, προϊόν της εγγύησης που λέγεται HBO, μια τηλεταινία που πραγματεύεται τη διαδικασία ανόδου της Sarah Pahlin στο πλευρό του John McCain στις προεδρικές εκλογές του 2008, κίνηση που αναμενόταν να «αλλάξει το παιχνίδι» προς όφελος του McCain, αλλά δεν πέτυχε. Πέτυχε όμως το πρωταγωνιστικό τρίο, με τους Ed Harris, Julianne Moore και Woody Harrelson να χαρίζουν ένα απολαυστικό δίωρο. Το Game Change επικράτησε του αντίπαλου δέους Hatfields & McCoys του History Channel, μιας εντυπωσιακής μίνι σειράς τριών επεισοδίων που ασχολείται με την βεντέτα μεταξύ δύο μεγάλων οικογενειών την εποχή του Εμφυλίου Πολέμου στην Αμερική, με τον Kevin Kostner στο ρόλο του Anse Hatfield. Ο θείος Kevin πάντως ρέφαρε για τη σειρά κερδίζοντας το βραβείο του Α’ Ανδρικού Ρόλου στην κατηγορία των μίνι σειρών ή τηλεταινίας για το συγκεκριμένο ρόλο, ενώ το ντέρμπι μεταξύ των δύο συνεχίστηκε με την Julianne Moore να κερδίζει το Α’ Γυναικείου για την ερμηνεία της ως Sarah Pahlin, τον Tom Berenger να κερδίζει το Β’ Ανδρικού ως Jim Vance στο Hatfields & McCoys και την Jessica Lange του American Horror Story να σπάει τη μονοτονία στο Β’ Γυναικείου. Όσο για τις δικές μου ενστάσεις, ο Kostner αν δεν ήταν ο Kostner δε θα έπαιρνε ούτε πρόσκληση για την τελετή, μιας και επικράτησε με πολύ αβανταδόρικο ρόλο εκπληκτικών τύπων όπως ο Idris Elba του τρομερού Luther αλλά και του προσωπικού μου φαβορί Benedict Cumberbatch που έδωσε άλλη διάσταση στη μυθολογία του Σέρλοκ Χολμς στο Sherlock, αμφότερα του BBC. Δυστυχώς για τους Άγγλους, δε μετράνε και πολύ στο Λος Άντζελες. Του χρόνου τώρα.

Ο Kevin Kostner παραλαμβάνει το βραβείο του

Το ίδιο και η Julianne Moore, ντυμένη καναρίνι




Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to Top ↑