Interviews Πικ Νικ Urban Festival 2014

27 Αυγούστου 2014 |

0

Πικ Νικ Urban Festival 2014

Για τρίτη σερί χρόνια, από την Πέμπτη ως το Σάββατο, το Πικ Νικ Urban Festival στην αρχαία ρωμαϊκή αγορά της Θεσσαλονίκης, μας προσκαλεί σε μία εκδρομή στην πόλη! Το cinedogs.gr μίλησε με τον Κωνσταντίνο Κουλουζάκη, μέλος της “Parenthesis” που οργανώνει αυτό το όμορφο event.

 

– Κωνσταντίνε, τρίτη χρονιά για το Πικ Νικ Urban Festival, μπορούμε πλέον να μιλάμε για ένα θεσμό της πόλης;

– Η αλήθεια είναι ότι η λέξη θεσμός είναι κάπως βαριά. Εμείς προχωρούμε με βήματα αργά και σταθερά σεβόμενοι αυτό τον τόσο ιδιαίτερο χώρο της ρωμαϊκής αγοράς, μαθαίνοντας από αυτόν και αναπτύσσοντας συνεργασία με όλους τους ανθρώπους που εμπλέκονται με αυτόν, προκειμένου να οργανώσουμε ένα event που υποδέχεται περισσότερους από 4.000 ανθρώπους. Υπό αυτή την έννοια λοιπόν, μπορούμε να πούμε πως έχουμε «κερδίσει» τον ζωτικό μας χώρο, πως έχουμε βάλει την πινέζα μας στο ημερολόγιο εκδηλώσεων της πόλης και είμαστε έτοιμοι χρόνο με τον χρόνο να προβούμε και σε νέα βήματα.

– Ποια είναι αυτά τα νέα βήματα που έχετε υπόψη;

– Υπάρχουν δύο σκέψεις που βρίσκονται ήδη στο προπαρασκευαστικό στάδιο υλοποίησης. Καταρχάς, θα θέλαμε να μεγαλώσει η διάρκεια του φεστιβάλ. Έχουμε κατά νου ένα event μεγαλύτερων διαστάσεων με επίκεντρο τη ρωμαϊκή αγορά, αλλά και με παράλληλες δράσεις σε άλλα σημεία. Η αρχική μας σκέψη ήταν εξαρχής να προσφέρουμε στους κατοίκους και τους επιχειρηματίες της περιοχής την αίσθηση ότι συμμετέχουν σε κάτι αξιόλογο που συντελείται στο πεδίο δράσης και ζωής τους. Παλέψαμε για να καταφέρουμε να διοργανώσουμε το φεστιβάλ στον συγκεκριμένο χώρο και ο χώρος μας έχει ανταποδώσει για αυτή μας την επιμονή με ένα πολύ θετικό feedback. Το επόμενο βήμα λοιπόν, για το οποίο έχουμε τόσο καταθέσει όσο και δεχτεί προτάσεις, είναι η επέκταση του φεστιβάλ σε αντίστοιχους αρχαιολογικούς χώρους άλλων πόλεων. Με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενός πανελλαδικού δικτύου εκδηλώσεων που θα επαναπροσδιορίζουν τη σχέση των πολιτών με αυτούς τους χώρους.

– Ποια είναι η κεντρική ιδέα της φετινής διοργάνωσης;

– Το κεντρικό concept του φετινού φεστιβάλ είναι η έννοια του ταξιδιού, με ό,τι αυτή μπορεί να περιλαμβάνει. Το ταξίδι ως φυγή, ως επιστροφή, ως περιπλάνηση, ως περιπέτεια, ως προσωπική διαδρομή. Η επιλογή αυτή προσπαθήσαμε να αντικατοπτρίζεται τόσο στις μουσικές όσο και στις κινηματογραφικές επιλογές, ενώ και η καμπάνια προώθησης κινήθηκε στο ίδιο μοτίβο. Με τέσσερις διαφορετικές ταξιδιωτικές καρτ ποστάλ που κυκλοφόρησαν στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις, με μία μάλιστα από αυτές να είναι κενή ώστε ο καθένας να μπορεί να ζωγραφίσει τις δικές του εντυπώσεις από το φεστιβάλ.

– Παρατηρώ πως κάθε χρόνο επενδύετε πολύ στο κομμάτι του promotion, με καινοτόμες ιδέες.

– Η διαδικασία προώθησης του συγκεκριμένου φεστιβάλ βασίστηκε από την πρώτη στιγμή σε μία επικοινωνιακή στρατηγική εξωστρεφή και ελεύθερη, γι’ αυτό άλλωστε δεν έχουμε κάποιον μεγάλο χορηγό επικοινωνίας από πίσω. Το γεγονός ότι εισπράττουμε μεγάλη υποστήριξη από τους ανθρώπους του Πολιτισμού της Θεσσαλονίκης, από τα  μέσα επικοινωνίας της πόλης μας, αλλά και από τους αρμόδιους φορείς, όπως τον Δήμο και την Εφορία Αρχαιοτήτων, μας επιτρέπει προς το παρόν να διατηρήσουμε αυτό το προφίλ. Φυσικά, δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρξει κάποια μεγαλύτερης εμβέλειας χορηγική υποστήριξη, διότι τα κόστη ενός event σαν το Πικ Νικ Urban Festival είναι πολύ υψηλότερα απ’ όσο μπορεί να φανταστεί κάποιος. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, λανσάρουμε κάθε χρόνο μια διαφορετική πλατφόρμα επικοινωνίας, στην οποία συμμετέχουν κοντινοί μας άνθρωποι, άνθρωποι που εμπλέκονται με το φεστιβάλ και μας βοηθούν να το υλοποιήσουμε.

– Ποια είναι σε γενικότερο πλαίσιο τα μελλοντικά σχέδια της ομάδας πίσω από το φεστιβάλ, της “Parenthesis”;

– Καταρχάς, όσον αφορά το Πικ Νικ, στο οποίο εξακολουθεί να συμμετέχει σύσσωμη η ομάδα που ξεκίνησε το όλο εγχείρημα και το έκανε πραγματικότητα, στόχος μας είναι να βελτιώνουμε κάθε χρόνο τις υπηρεσίες που παρέχουμε σεβόμενοι τους επισκέπτες και φυσικά να έχουμε υψηλή προσέλευση, στον βαθμό βέβαια που μας επιτρέπει ο χώρος, ο οποίος έχει προφανώς τα όριά του. Επιπλέον, θα θέλαμε να επιτύχουμε ένα υψηλότερο επίπεδο οργάνωσης όσον αφορά το πρόγραμμα. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο του φεστιβάλ μας είναι ότι σε σύγκριση μάλιστα με το αντίστοιχο της Βαρκελώνης, εστιάζει περισσότερο στον καλλιτέχνη. Φιλοδοξία μας είναι στα επόμενα χρόνια, ως προς τα μουσικά σχήματα που εμφανίζονται και τις μικρού μήκους ταινίες που προβάλλονται, να λειτουργήσει το φεστιβάλ ως ένα open call στους νέους καλλιτέχνες για να παρουσιάσουν το έργο τους. Το δεύτερο «παιδί» μας  είναι το φεστιβάλ μουσικού ντοκιμαντέρ “In-Edit”, το οποίο συνιστά ένα event μεγαλύτερης κλίμακας και το οποίο διοργανώθηκε για πρώτη τον περασμένο Απρίλη, με μεγάλη επιτυχία. Το “In-Edit” θα διοργανωθεί εκ νέου στη Θεσσαλονίκη φέτος, ενώ παράλληλα θα μεταφερθεί και στην Αθήνα.

Το site του Πικ Νικ urban Festival, όπου μπορείτε να ενημερωθείτε για το πρόγραμμα των εκδηλώσεων: http://www.urbanpicnic.gr/thessaloniki2014/

Η σελίδα του Φεστιβάλ στο Facebook: https://www.facebook.com/PicNicUrbanFestival?ref=ts&fref=ts




Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to Top ↑